φόρουμ Σπίθας νέων Αθήνας

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

χώρος συζητήσεων για την Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών


    Για μία οριζόντια οργάνωση αμεσοδημοκρατίας της Κ.Α.Π. - του Γιώργου Καλεάδη

    Admin
    Admin
    Admin


    Αριθμός μηνυμάτων : 45
    Ημερομηνία εγγραφής : 21/06/2011
    Τόπος : Σπίθα νέων Αθήνας

    Για μία οριζόντια οργάνωση αμεσοδημοκρατίας της Κ.Α.Π. - του Γιώργου Καλεάδη Empty Για μία οριζόντια οργάνωση αμεσοδημοκρατίας της Κ.Α.Π. - του Γιώργου Καλεάδη

    Δημοσίευση  Admin Πεμ Ιουν 23, 2011 12:44 am

    ΠΡΟΤΑΣΗ-ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΕ ΜΙΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ (ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗ-ΠΥΡΑΜΙΔΙΚΗ)ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ Κ.Α.Π - Καλεάδης Γεώργιος

    Α. ULTIMA RATIO (ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ)

    «I.ΤΟ ΕΥΚΡΑΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟΥ SAINT-JUST
    Ένας ακοίμητος επαναστάτης μεταφέρει στο κεφάλι του
    το πεπτικό του σύστημα και χωνεύει περίφημα
    τα πικρά ιδεώδη και θεωρήματα
    φορώντας το πορτοκαλί σακάκι του Μαγιακόφσκι[...]
    Είχε βραδιάσει στο Παρίσι της Convention και οι κότες
    ενοχλούσαν τη νύχτα κουρνιάζοντας.
    Ένας μεγάλος νερόλακκος είχε κιόλας αρχίσει
    να καθρεφτίζει τ?αστέρια.
    (Νίκος Καρούζος «ΧΟΡΤΑΡΙΑΣΜΕΝΑ ΧΑΣΜΑΤΑ» [1974]»

    Βασικό στοιχείο αποτελεσματικής οργανωτικής δομής της Κ.Α.Π πρέπει να αποτελεί η αποδοχή κάθε Συνέλευσης Σπίθας, ως το ζωντανό κύτταρο λειτουργίας αμεσοδημοκρατκών διαδικασιών, σ?αυτή την οργανωτική δομή.

    Καθέ Σπίθα είναι το ανώτερο όργανο της Κ.Α.Π. και κανένα άλλο όργανο δεν υποκαθιστά την Συνέλευσή και τις αποφάσεις αυτής, εφ?όσον αυτές συνάδουν με την ιδρυτική Διακήρυξη της 1ης Δεκέμβρη της Κ.Α.Π.

    Στόχος κάθε Σπίθας, οφείλει να είναι η δημιουργία μέσα από τα σπλάχνα της, μίας άλλης Σπίθας, ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του μεγάλου ιδρυτού της Κ.Α.Π. Μίκη Θεοδωράκη, να δημιουργηθεί εκείνη η πυρκαγιά η οποία και θα ανατρέψει την ντόπια εθνικοπροδοτική καθεστωτική διαπλεκόμενη εξουσιαστική ελίτ και θα κόψει τους νευρώνες εξάρτησης και υποτέλειας της χώρας μας με το ανώνυμο παγκόσμιο χρηματοοικονομικό κεφάλαιο, το οποίο ελέγχει-δημιουργεί και κατευθύνει την παγκόσμια οικονομική κρίση.

    Τον ευέλικτο, δημιουργικό, μαχητικό, αλληλέγγυο και αποτρεπτικό ως προς την διείσδυση εχθρικών-διαλυτικών-προβοκατόρικων στοιχείων ,χαρακτήρα της κάθε Σπίθας-άρα και της Κ.Α.Π- διασφαλίζει ο μικρός αριθμός μελών της (από 10 έως 30) και ο προσδιορισμός αυτής με βάση το κριτήριο του στενότερου γεωγραφικού χώρου

    «[...]Φυσικά τα μέλη μας δεν θα αρκεστούν στο να διαπαιδαγωγούν και να μορφώνουν εαυτούς και αλλήλους, αλλά κάθε Σπίθα θα αποτελεί μία μάχιμη κοινωνική ομάδα. Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα πρέπει κατ? αρχήν να είναι φυτεμένη-φυτρωμένη επάνω στον τόπο και την κοινωνία όπου κατοικεί και εργάζεται. Να είναι άγρυπνη για κάθε τι που συμβαίνει γύρω της. Άγρυπνη και υπεύθυνη . Από το πιο μικρό έως το πιο μεγάλο. Από το τοπικό έως το εθνικό. Ακόμα και διεθνές γεγονός. Μιάς και για να λογιάζεσαι ελεύθερος, πρέπει να είσαι υπεύθυνος. Ελευθερία είναι η Ευθύνη. Και το να μάθεις να αποφασίζεις εσύ για τον εαυτό σου, τον τόπο και την χώρα σου. Γιατί αν άλλοι αποφασίζουν για σένα, αυτό σε προσβάλλει, σε υποβαθμίζει και σε μεταβάλλει σε κοπάδι[...]»

    (Μίκης Θεοδωράκης Ηράκλειο 26-3-2011)

    Για όλους τους ανωτέρω λόγους κάθε Σπίθα πρέπει να είναι ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Η ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ,ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ, ΔΙΟΤΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΣΕ ΚΟΠΑΔΙ.

    Β. SPIRITUS (ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ)

    « ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

    [...]Λοιπόν, ανήκω, σεβόμενος όχι το αόρατο και αόριστο πρόσωπο του μέλλοντος, αλλ? αυτό του παρόντος το ορατό και συγκεκριμένο, στην απλή και ελεύθερη λογική που είναι πάντα και αποκλειστικά ποσιμπιλιστική, προσφέροντας το βεβαιότερο πράγμα, το εφικτό-στα δίκαια αιτήματα που αντιμάχονται τον εκμεταλλευτικό χαρακτήρα της υπάρχουσας κοινωνίας.[...] (Νίκος Καρούζος Περ. Τομές, περίοδος Β, τ.2-3,Ιούλ-Αύγ 1976)»

    Η μαζικοποίηση της Κ.Α.Π, απαιτεί συγκεκριμένη στοχοπροσήλωση, η οποία και πρέπει να αναφέρεται στην ολοένα και μεγαλύτερη καταβολή προσπάθειας στην κατεύθυνση δημιουργίας νέων Σπιθών.
    Οι Σπίθες διατηρούν την αυτονομία και την αυτοοργάνωσή τους,συνεδριάζουν, ζυμώνουν προτάσεις και υιοθετούν δράσεις.
    Όλα τα μέλη της Κ.Α.Π. είναι ισότιμα και επιβάλλεται να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους, στην Συνέλευση κάθε Σπίθας, αποδεχόμενα στο τέλος την απόφαση της Συνέλευσης και διατηρώντας ταυτοχρόνως την όποια διαφορετική προσωπική τους άποψη.
    Η κάθε Συνέλευση Σπίθας μπορεί να εκφράζει πολιτική άποψη για κάθε ζήτημα τοπικού-εθνικού και διεθνούς ενδιαφέροντος, χωρίς να ποδηγετείται η σκέψη της από καμία «ανώτερη αρχή»-καθώς τέτοιες απαγορεύεται να υπάρχουν στην Κ.Α.Π.-αρκεί βεβαίως να διέπονται από το πνεύμα της Ιδρυτικής Διακήρυξης της 1ης Δεκέμβρη.
    Κάθε Σπίθα αυτοοργανώνεται ,σύμφωνα με τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, χωρίς να υιοθετεί άκριτα «μοντέλα»,τα οποία είτε προσπαθούν να της επιβληθούν, είτε της προτείνονται εν είδη σωτηριολογικού χαρακτήρα.

    Ωστόσο κάθε Σπίθα οφείλει να εξετάζει κριτικά την εμπειρία αυτοοργάνωσης άλλων Σπιθών και η ίδια να αποφασίζει και να μεταβάλλει-μετά την εφαρμογή-εκείνη την μορφή οργάνωσης που η ίδια επιθυμεί και αποφασίζει.

    Κάθε Σπίθα σεβόμενη τις ιδεολογικές αρχές της Κ.Α.Π. οφείλει να διατηρεί, προστατεύει, προωθεί, αναπτύσσει και προβάλει τον αντιεξουσιαστικό χαρακτήρα της ίδιας και κατά συνέπεια της Κ.Α.Π.

    Φαινόμενα εξουσιολαγνείας-αμετροέπειας-αλαζονείας και ιδιοτέλειας πρέπει να βρίσκονται στο στόχαστρο κάθε Σπίθας.
    Προσπάθειες εισοδισμού από οργανωμένες πολιτικές ομάδες οι οποίες και δυνητικά μπορούν να δρούν εντός της Κ.Α.Π. θα πρέπει να αποκαλύπτονται και να αποτελούν τον υπ?άριθμό ένα εν δυνάμει εχθρό της Κ.Α.Π. στα σπλάχνα της.

    «Η πρόταση μου είναι να σχηματιστεί κατ? αρχήν ένα είδος προσωρινής Κεντρικής Επιτροπής από τους εκπροσώπους κάθε Σπίθας. Αυτό θα είναι το πρώτο βήμα. Θα ακολουθήσουν κι άλλα που θα αφορούν την λειτουργικότητά της, τις ευθύνες και τα δικαιώματα της.
    ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΘΥΣΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
    Όμως προς το παρόν η συνύπαρξη των εκπροσώπων όλων των Σπιθών εξασφαλίζει στο κάθε μέλος την δυνατότητα διαρκούς ελέγχου.
    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΓΛΙΣΤΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ»

    ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ 27-2-2011 ΒΕΛΛΙΔΕΙΟ

    Γ. DIFFERENTIA SPECIFICA (ΕΙΔΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ)

    «ΟΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ

    [...]Ιστορία Μ?αυτή τη λέξη δεν εννοώ μόνο την ιστορία που έχει γίνει, αλλά και την ιστορία που έχει γίνει, αλλά και την ιστορία που γίνεται, όπως και την ιστορία που απομένει να γίνει.

    Αυτή η ιστορία είναι, ουσιαστικά, δημιουργία-δημιουργία και καταστροφή. Δημιουργία σημαίνει κάτι εντελώς άλλο από την αντικειμενική απροσδιοριστία ή την υποκειμενική αδυναμία πρόβλεψης των γεγονότων και της εξέλιξης της ιστορίας. Θα ήταν γελοίο αν λέγαμε ότι η εμφάνιση της τραγωδίας ήταν απρόβλεπτη, και ανόητο αν βλέπαμε τα Κατά Ματθαίον Πάθη ως μία συνέπεια της απροσδιοριστίας της ιστορίας. Η ιστορία είναι ο χώρος όπου το ανθρώπινο όν δημιουργεί οντολογικές μορφές[...]»

    Κορνήλιος Καστοριάδης Letre internationale, τεύχ. 15, 1987
    Ενάντια στην πυραμιδική-κάθετη μορφή οργάνωσης-η οποία δεσπόζει εδώ και δεκαετίες στο αποτυχημένο κομματικό κατεστημένο (εξουσιαστικό και μη)- αποτελεί η ΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ δευτεροβάθμιων και τριτοβάθμιων οργάνων στην Κ.Α.Π. (Συμβούλια Πόλης, Συντονιστικά Πόλεων, Επιτροπές Οργάνωσης Γεωγραφικών Διαμερισμάτων κ.α.)

    Αναπαράγουν όλα τα ανωτέρω παλαιοκομματικούς-αποτυχημένους μηχανισμούς, οι οποίοι ασφυκτικά πνίγουν, δεσμεύουν, περιορίζουν και τέλος καταστέλλουν την ελεύθερη και αυτόνομη λειτουργία του ζωντανού κυττάρου της Κ.Α.Π, της κάθε Σπίθας.

    Η κάθε Σπίθα λαμβάνει αποφάσεις για δράσεις τις οποίες τις μεταφέρει στις άλλες Σπίθες της πόλης ή όμορων πόλεων ή και μη, οι οποίες μέσα από τις Συνελεύσεις τους αποφασίζουν την ενεργή ή μη συμμετοχή τους στις εν λόγω δράσεις. Οι Σπίθες οι οποίες συμφωνούν συνδιοργανώνουν την εκάστοτε δράση.

    Οι ίδιες οι Σπίθες μπορούν να αποφασίσουν οικειοθελώς την σύγκληση των εκπροσώπων των Σπιθών της πόλης ή γειτονικών πόλεων εφ? όσον αυτές το κρίνουν απαραίτητο. Το αυτό μπορεί να συμβεί και σε επίπεδο ευρύτερο γεωγραφικό. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ. Η σύγκληση τέτοιων στιγμιαίων οργάνων πρέπει να επαφίεται στην εκούσια αυτοοργάνωση των κατά περιοχή Σπιθών, χωρίς κάτι τέτοιο να επιβάλλεται από τα πάνω.

    Μετά την Συνέλευση κάθε Σπίθας το αμέσως επόμενο σημαντικό όργανο είναι η Προσωρινή Κεντρική Επιτροπή η οποία και θα αποτελείται από τους εκπροσώπους των Σπιθών σε όλη την Ελλάδα. Τούτο μπορεί να συγκαλείτε σε τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. ανά δίμηνο), αλλά και εκτάκτως. ΑΥΤΗ Η Π.Κ.Ε. ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΟΡΓΑΝΟ.

    Ο ρόλος αυτού του οργάνου πρέπει να είναι καθαρά στο πλαίσιο ανταλλαγής εμπειριών και του συντονισμού πανελλήνιων δράσεων και σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν υποκαθιστά την Συνέλευση κάθε Σπίθας και δεν ανατρέπει τις αποφάσεις αυτών των Συνελεύσεων.

    Στην Κ.Α.Π. δεν νοείται η ύπαρξη ελεγκτικών μηχανισμών και πειθαρχικών οργάνων καθότι τους συγκεκριμένους ρόλους τους ασκεί η ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΘΕ ΣΠΙΘΑΣ.

    «ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ
    Α. Τομέας Εσωτερικής Λειτουργίας της Κίνησης. Σχέση Κέντρου και Σπιθών
    1.Η Κ.Α.Π. δεν έχει οργάνωση ανάλογη με εκείνη των πολιτικών κομμάτων ή των αυτοτελών φορέων που είναι οργανωμένοι σε νομικά πρόσωπα. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ,ΔΕΝ ΑΣΚΕΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΟΥΤΕ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΡΑΣΗΣ
    2.Το περιεχόμενο του αγώνα της Κ.Α.Π. και των Σπιθών, έχει κοινή κατεύθυνση την αποστολή της Κίνησης [Η Αποστολή και το περιεχόμενο του αγώνα της Κ.Α.Π. θα διαμορφώνεται και με τα δεδομένα της γνώσης που αντλούνται από τις βαθύτερες αυτές πηγές της παγκόσμιας κρίσης. Οι πηγές αυτής της κρίσης βρίσκονται αναμφίβολα, στον καπιταλισμό και στην παγκόσμιας εμβέλειας εξουσία που ασκεί σήμερα το ανώνυμο χρηματοοικονομικό κεφάλαιο].Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΘΕ ΣΠΙΘΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ Κ.Α.Π. Η ΚΑΘΕ ΣΠΙΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ [...]»

    19-5-2011.

    Δ. ENS ENTIOUM (ΟΥΣΙΑ ΟΥΣΙΩΝ)

    «[...]Η απελευθέρωση του Εγώ είναι δυνατή μόνο μέσα από τη μετουσίωση του Άλλου σε Εμείς, που παίρνει τη μορφή του διαλόγου ανάμεσα στη Δομή και στην Πράξη, ενός διαλόγου που συνέχεια αυτοξεπερνιέται πραγματοποιώντας την ιστορία?[...]» ΚΩΣΤΗΣ ΜΟΣΚΩΦ «Δοκίμια» 1979
    Η δομή της Κ.Α.Π συνδιαλέγεται με την δράση και αυτή η οργανωτική δομή πρέπει να είναι αντιεξουσιαστική, ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ, καταστασιακή, μακριά από ελίτ ?οργανωτικές και μη-, αυθεντίες, εξουσιολάγνους, εξουσιολάτρες και «ονειρευτές», οι οποίοι θέλουν να πιστεύουν ότι θα ελέγχουν μαζικά Σπίθες, με συγκεκριμένες πολιτικές δικές τους θέσεις.

    Η Οριζόντια Οργανωτική δομή αποτρέπει το ζωντανό κύτταρο της Κ.Α.Π -την Σπίθα- να γίνει βορά «μεγάλων» ΕΓΩ οδηγεί στην αυτόνομη-ανεξάρτητη-εκούσια βουλησιαρχία του ΕΜΕΙΣ
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΜΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η Κ.Α.Π.
    « ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ Κ.Α.Π.

    25-2-2011

    Η Σπίθα είναι αντιστασιακός χώρος διαλόγου και κοινής δράσης για την εθνική ανεξαρτησία, την λαϊκή κυριαρχία, την κοινωνική δικαιοσύνη, την οικολογική ισορροπία και την πατριωτική αναγέννηση.

    Το μικρό μέγεθος της Σπίθας θα επιτρέψει να ταυτιστεί η ύπαρξη και λειτουργία της με την ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΤΗΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ, ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΘΕ ΣΠΙΘΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΠΙΘΑ στο δήμο του ή στο δημοτικό διαμέρισμα ή σε κάποια μεγάλη επιχείρηση ή εκπαιδευτικό ίδρυμα.

    Η ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΣΠΙΘΑΣ. ΣΥΝΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΑΞ ΣΕ ΕΤΗΣΙΑ ΒΑΣΗ,ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ,ΕΚΛΕΓΕΙ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ»

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Κυρ Απρ 28, 2024 8:56 am